joi, 23 septembrie 2010

Runtem robii unor cautari intarziate, 'sper sa ma fi intors din eroare la o specie de echilibru ciudat in care ma regasesc pe mine mai senina totusi ca alte dati..in asteptare asa cum ma descriu multi de ani si ani....click-ul insolent de care va vorbeam l-am simtit ca se apropie,i-a luat ceva timp as spune eu ....iar apoi intormai ca un dj debutant am facut potiunea...in procentaje diferite....si am baut-o cu riscul de afi condamnati...
E toamna afara si-mi era dor de ea cu defectele ei cu frunzele galbene si riduri pe copaci de aer de munte si cai batatorite...iar acum stii tu cititorule..ia ti promoroaca si alearga intre anotimpuri...nu voi trage concluzii pe fond ci voi multumi vietii asa banal pt atatea...din ultima vreme...pt rotile intoarse far mutari strategice...viata plateste politele iar miciile bucurii au rasarit si pe strad mea...sper sa nu apuna acelea cateva cu doruri in respiratie....
Adio vara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu