marți, 20 iulie 2010


Mi-ai tesut panza de paianjen...era deasa si de-o flexibilitate surprinzatoare ai fost dibaci si ma aruncam de la mare inaltime cazand in elasticitatea unui par des trantit si trasnit asa k si pt invidia celor cu calvitie...

Eram pe panza mea si fara corzi de sustinere ma avantam in salturi mortale ignorand ceea ce avea sa vina....apoi ne-am cumparat un leagan si ne dadeam amandoi ca bezmeticii din clasa a -4 -a fara sa ne dam seama ca am facut generala pe continente diferite...

Apoi ne m cumparat si o sala de dans in mijlocul strazii luand ca credit bucuria SUB CERUL LIBER CREDEAM NOI si am dansat acolo ti am calcat piciorul de cateva sute de ori in cateva nopti si te am salvat apoi si la sfarsit te am lasat si olog de libertate pentru o secunda....
intr-o dupa amiaza mi ai aruncat un tricou si am ras...era frig.... mi ai zis sa l pastrez ..l am pastrat in primul sertar l am imbracat amandoi apoi in ultimul...apoi l am impaturtit si l am pus in fundul valizei cu flori...o sa-l car cu mine nu vreau sa l trec la donatii dar nici la achizitii...ramai o amintire...pacat de tine ologule!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu