miercuri, 27 martie 2013

Si eu ce varsta am?!!!??

Cine a scris anii in buletin? trebuie sa fi fost sigur una dintre functionarele deficitar functionale ale ghiseului''Buletin pentru viata''! caci eu stiu azi ca sunt blocata undeva la 27 langa un tort imens si voci pe alte limbi..zau asa stiu ca unii de abia asteapta timpul masuratorii..isi vor masura toti garajele sau numarul lor..vilele cu pavaj in spate foisoarele ticlite de laude si mandrie..de abia astept sa-mi franjurez blugii la intamplare cu foarfeca mea radicala..sa imi arunc costumul de baie intr-o geanca cu flori reale...si sa traiesc... iar la vremea masuratorii in dreptul meu la varsta fara numere, voi scoate un album plin de culori si voi semna...am totul sau daca voi vreti am ''nimic''...si ce bine se simte sa ''ai''! Bon voyage ..spre viata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu