miercuri, 27 martie 2013

Slefuire...

Dupa''resentimente'' la iluzii m-am oprit din scris pentru ca viata mi-a luat-o inainte fara sa pot digera/pentru ca nu imi sta in fire sa infulec nimic in viata doar asa sa ma simt satula,am luat si pauza de la ganduri... viata a schimbat vitezele in ultimii ani cum adesea mi-a fost dat sa vad pe desfasuratoare rapide de film vechi ''scris de mana''in scenarii distorsionate pe alocuri... Mi-am pus visele mirosind inecacios a mari sarate si flori exotice sau a munte cu veri racoroase la buna pastrare...la pastrare de cei ce nu stiu si nu le-au adulmecat..niciodata! Privesc in jur si vad oameni excesiv de tineri dar sufocant de plictisiti... chibzuiti de reactii si inhibitori vaditi ai chefului de natural...parca e o molima ce-i trage in jos..pe o cale ce trebuie clar planuita...ramanand ca si ghidati de cateva coordonate materiale...Veselia e masurata de teama de interpretari...Iar lumea acesta pur si simplu e una in care Eu-l meu slefuit in atatia ani in locuri cu oameni calzi si dezbracati de false pudori si inhibitii...plini de zvac si viata..nu-si gaseste locul.. E o veselie ciudata ce ma incearca pentru ca la 29 stiu clar..What i am all about...si unde vreau sa ma slefuiesc...:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu