vineri, 18 septembrie 2009

Sa fii normal costa bani?!!


,,Sa fi normal costa bani!,,.....asta era replica unui actor Brasovean inspre sfarsitul piesei Sex drogs and rock and roll acum 2 zile..am savurat piesa in Sala Mica a Teatrului Dramatic cu aviditatea unui dependent in sevraj..Oricum prea departe nu eram incercand sa mi ascund bratul sub trenciul rosu lasat la o parte,ca si cum o branula ar fi atras atentia in lumina slaba a reflectoarelor mai mult decat esenta piesei...poate nu dar totusi imi ascundeam durerea schimonosita sub un zambet destins al unui om ''normal''.....si daca normalitatea incape in 10 fiole de ZINACEF MA INTREB NU E APARENT IEFTINA?NEAHH JUST KIDDING...apoi mi-a revenit replica in minte si mai asiduu in statia d la Judetean unde o batrana vioaie in tinuta parea ce i drept d p alta lume, mi am lasat intrebarile la o parte si impinsa nu stiu exact de ce am intrebat- o daca 22-ul trece la ora asta?..se uita intr-un punct fix si dupa cum bine puteti ghici nu raspunse...si iarasi pot sa ma intreb : Sa fi normal costa bani?

Un comentariu:

  1. Dap..ai mare dreptate, sa fii normal costa bani, sa intri in tiparele normalitatii costa bani. Dar, pana la urma..cine a hotarat ce e si ce nu e normal??! Fiecare dintre noi avem o parere despre normalitate, dar daca am da la o parte din mintea noastra mass-media..cu ce am ramane?

    RăspundețiȘtergere