duminică, 7 martie 2010

Voua...


Pentru voi? ce as putea eu sa va dau voua....acum mai greu... un webcam ,randuri virtuale si multe dileme , furtuni de departe, imagini fracturate,delay uri la ganduri.

Si totusi,tie ti as da multa folie de protectie si pernele cu puf din lume sa-ti amortizeze caderile sau sa tina la distanta you knok:P plus bagheta magica pt a inlatura protectia la nevoie...poate ne am bate pe ele dar sigur mi ai imprumuta una la nevoie....

Tie ti as da un job frumos cu un sef flexibil:P si verde in ganduri pt toti anii....stiu stiu iubita ca poate te ai plictisi in 4 saptamani si poate mi l ai lasa mie la nevoie ...

Tie micuto ti as mai lasa niste timp la 20 d ani si rabdare ca zau nu vrem sa ajungi k noi:))):P si stiu ca mi ai da si mie mie ceva timp din timpul tau...

Celei din capitala i as da un optimism involuntar caci sunt datoare vanduta si mult mult timp liber ....asa imi pun si eu deoparte:)

V as da multe si as spune numai prostii....dar ma rezum sa va dau toate insumate la fiecare si sa postez aici o poza cu ceva ce am primit ieri cadou si cica ar fi un simbol al norocului folosit de Cordobezi....Amdulilahhh si sa ni se implineasca domnisoarelor...mi e dor de voi!

3 comentarii:

  1. si mie mi-e dor de tine,iubita...si multumesc pentru optimism si timp liber:* love ya>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Diana: He he he....daca e verde in ganduri si in infatisare...e extraterestru :). Greu mai gasesti sefi de genu`! Bine, eu nu caut un sef, eu caut un loc de munca! :))))
    Eh...

    RăspundețiȘtergere
  3. eiiii verde in ganduri inseamna prospetime si renastere asa odata cu primavara si e si optimism iar de sef atat de flexibil nu kat sa faca spagatul pe 2 scaune ci sa te tina acolo atat d bine incat sa nu fugi si nici sa te plictisesti:P

    RăspundețiȘtergere