marți, 4 mai 2010



E o dimineata de vacanta...feria Jerezului a inceput de sambata ca intr o ploaie de lumini si artificii si noi am cinstit o cum am putut mai bine pana in zori undeva in jurul orei 7 schimband ritmul din ''caseta'' in caseta de la house la flamenco si salsa...pana si Inna noastra ''hot''prinde foarte bine :)))...e viata pana in ultima picatura de sange asta daca esti unul dintre ''fericitii''fara ganduri fantomatice si suflet prinz in pioneze de toate culorile si formele...in rest simt adanc aroma cafelei....si ma las pe spate pe scqaunul instalat pe terasa blocului in timp ce mi as topi smoala ca scaunul ala sa nu se miste prea curand de acolo....si cum ma gandesc eu la potiuni magice la 2 vraji nastrusnice...la par cret si fantome prietenoase imi dau seama ca deja dimineta sa facut pranz in toata regula si trebuie sa mi schimb gandurile pentru unele mai varatice cu sandale romane si ganduri fluturande...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu