vineri, 7 mai 2010


M-am agatat...m am prins in carligul acela ce se plimba in bataia vantului si mie teama sa nu ma scape cumva stau bine acolo ne plimbam asa deasupra si vad in plutire lumea in ritmul ei!...
Nu vreau sa cobor ...simt fluturii buluc in stomac sunt speriati si inghesuiti si ma schimba usor..nu i pot stapanii sunt multi si multicolori ..vin din viitor..
Stau in carlig iar atarnand de mine un zambet alb stralucitor..un ras molipsitor ce mi gadila urechile si pot pot zbura...imi regizez propriul videoclip k in bataia unor ventilatoare uriase ...mi se atarna gandurile de zambetul ce atarna ...si tot asa un lant de fluturi multicolori ce se ascund in stomac iar cand ies sa zboare...atunci sa vezi distractie ne jucam sucari bezmetici zi si noapte in cuvinte imperfecte...e asa hazliu...e incredibil...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu