marți, 11 mai 2010

Si ploaia cu furtuni a venit?....nu!!! a fugit de dimineata..inainte sa o prind...si a venit vantul un vant ce mi lasat in rochia roz o bataie continua...am trecut grabita in tocurile-mi negre strada Avenidei....carand laptopul cu mine si capa pe umeri...si cautand bancile de la biblioteca cu ardoarea cu care bei o bere pe terasa cand toate termometrele arata afara 40 de grade...auzeam golul tocurilor apropiendu-se si apoi...apoi nu mi mai amintesc...stiu doar ca am inceput sa zambesc privirii intoarse....
..m am asezat ''alaturi'' si am stat mii de veacuri..copacii aia cu flori frumoase de care va vorbeam erau zbuciumati si anxiosi...rasetele se loveau de peretii amfiteatreleor cA UN BUMERANG cu graba spre ora 5... gonind replici in mii de puncte cardinale...vedeam doar culorile vesele ale bomboanelor din punga si cele 2 batoane de cereale stand straja dozei de Limao..cerul se preschimba si imi incordam ochii pe fila word de dreptul navigatiei..cu toate buluc intr o idee...am inceput sa iau apoi notite despre mine ascunse in fraze de drept si sa mi scurg timpul cu toate simturile treze...dar erau bete ..bete...atinse de iele....si amortite in aceeasi infrigurare...a trecerii timpului...am inregistrat pe retina mai mult decat pot duce...intr-o zi ce se zbuciuma inre primavara-vara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu